utan telefon

blir galen!!! har ingen telefon för tillfället, å det känns som en 75% av ens liv kretsar i denna lilla sak.... sorgligt nog får jag säga!
så därav mindre inlägg just för tillfället.... för alla bilder mm ligger i mobilen. å datorn ligger å dammar i ett skåp.
 
har beställt min nya mob som skulle kommit igår sas det men icke sa nicke... vet inte ens om det har gått igenom med beställningen jag gjorde i förra veckan, ska ringa på måndag å kolla upp detta mer.
 
kvällen ska spenderas i Borås, tillsammans med min syskon Mona, Gunilla å Uffe med respektive. ska bli jättekul å ses. nåt som typ aldrig händer. mycket runt omkring oss för oss alla. men ska bli kul nu när det inte e några barn med, hinner vi sitta ner å prata i lugn å ro. :)
 
nu ska jag förbereda för barnens farmor som ska sitta barnvakt här ikväll.
 
hörs mer i dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0