Powernap

Ikväll fick jag lagt Ebba vid ca 18.30. Hon somna med en gång. Men sen vid 19.15 öppnar hon upp dörren som hon når från sin säng å ler stort å vinkar.... (Hur nöjd som helst), ser inte alls trött ut. Ebba trodde väl bara det var dags för en powernap 😄 😁 



Tog upp henne å en stund senare sket hon så det var la det.... 
Jag la ner henne direkt efter jag bytt blöjan. Men hon somna inte.... 
Samma veva igen, hon log å stod å vinka i sin säng. ☺️ Å medans det skedde la jag Neo. 
Båda vart sugna på välling igen. Å som tur va somna båda. 😊👍 
Men skulle behövt dela på mig. Vart lite mycket där ett tag. 😆 
Själv ska jag me gå å lägga mig. 
Natti...... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0