Hemmafix

Både invändigt å utvändigt... Såååå gött det känns å kommit ikapp lite. 
I förmiddags fick jag putsat alla fönster, strykit å hängt upp höstgardinerna. Dock måste jag köpa nya, tvätta dem å dem krympte 15cm. 😁😜
Sen fick jag dammsugit å dammat första å andra plan. Lagat mat å bakat hallongrottor 

Som det bjöds på när faster Sandra å farfar Jan kom på besök. 😃👍😋
Sen gick vi alla ut en sväng. Barnen lekte så fint medans jag å Markus fick grejat lite i trädgården. Jag fick krattat upp efter att grannen dratt ner våran sida av häcken, 1 1/2 meter. Tack för den!! 😁😁😁 vi e sååå irriterade. Jättekort nu. Kanske kan knacka på å kolla läget först... 
Sen fick Markus klippt våran illånga gräsmatta. Äntligen ser det lite trevligare ut utvändigt.... 😊👍 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0