En lugn å mysig helg

Igår jobba jag, å kvällen vart lugn. 
Idag så starta jag med en sväng på gymmet. 😊👍 
Sen möttes jag å Emma upp på salongen å fixa varann i håret. Nu e jag delvis brunhårig... 😊 har sparat blont längst ut på längderna men funderar på att färga det med.... Får känna på det lite!! ☺️ 


Eftermiddagen spendera vi en sväng nere hos Michan å dem. Var ute i det underbara vädret. Vid 16 tiden gick vi hem. Dags för barnen å äta mat. Sen vid 18 tiden gjorde vi oss i ordning å mötte upp Sandra på en kvällspromenad 😃👍 det var skönt att komma ut lite mer. Underbara kvällssol! 😊☀️
Barnen somna gott i vagnen men vakna en stund innan vi kom hem så fick natta om dem igen... Var sådär kul!! Men men.... gick hyffsat. 
Nu har jag ätit å hunnit luta mig tillbaka en stund i soffan. 
Men dags å vika lite tvätt, diska vällingflaskor. Sen kosa till sängs. 

Imorn vankas det kalas i Lerum, Emma (min systerdotter) fyller 20 år 11 sep. 

Adios sålänge gott folk! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0