Gekås

Idag har jag, barnen å Amelie gjort Gekås. 😃👍
Det gick bra....lite stressigt bara med allt folk å när Neo gick i affären. Man ville ha full kontroll över honom. Fy fasiken om en hade tappat bort han... 
Allt gick vägen fram tills vi skulle ut då det verkligen öste ner. Himlen hade verkligen öppnat sig. Då Ebba var trött å en behövde komma hem tills nästa matning så var det bara å vanka ut i ösregnet å gå mot bilen. Vi hann inte hå 2 meter innan vi var dyngsura!!! 
Barnen chippa efter andan å huttra. Stackare!! 
Jag å Amelie hade tygskor på oss å dem höll inte rätt om man säger så... 😆😂 
Mitt i allt börja jag asgarva, 😄😄😂😂 
Visste inte hur en skulle reagera i denna situation. Skratta så jag nästan kissa på mig. Folk på parkeringen undra vad jag var för en som tyckte det var så kul! Haha 😄
Å inte nog med det så hade Ebba bajsat så fick lägga henne i bagageluckan innan varorna kunde läggas in. Ta av henne kläderna som var genomblöta å även Neos. Så fick vi ta första bästa vi hitta i påsarna som vart torrt å ta på dem.... 
Barnen sov gott i bilen iaf.... 

Aja....ett minne för livet!  😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0