En lång dag

Idag känns det som en har hunnit med massor.... 
Jobba en sväng på morgonen, sen direkt å hämta Neo på dagis å vidare till BVC på hans 2 1/2 års kontroll. 
94cm lång å 15,7kg. 😃👍

Sen efter det lämna jag av Neo hemma å åkte vidare till mataffären å handla. 
Hem å laga mat. Tvätta i mellan varven. Mata Ebba å lägga barnen för att sova middag. 
Städat första plan. 
Gett barnen mat. Å sen kom Michan å alexandra förbi en snabbsväng. 
Sen vid 19 tiden kom Emma å Melissa förbi. Jag satte i fler dreads i Emmas hår.  😃


Så nu ligger jag i soffan halvdöd.... Ska lägga mig snart, ska bara duscha av mig. Har vart klibbig hela dan känns det som, kvalmigt värre idag. Både inomhus å utomhus. 

Sveriges nationaldag imorn. Vi ska till Överlida efter lunch, hem till syrran. Grabbarna (gubbarna) spelar match men sen efter det blir det käk å mys hemma hos dem. 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0