Lördag

Go kväll!! 
Igår vart jag å barnen bara hemma. På eftermiddagen fick vi besök utav Michan, Alexandra å Anel. Det blev fika å lek för barnens del. Neo å Alexandra e som 2 syskon, bråk å kiv sina emellan å samspel ibland. Men när dem kivar så slutar det alltid med att jag å Michan kollar på varann å börjar asgarva, ingen utav oss som orkar med dem.... Haha 😃 ska ha samma saker mm.... Det klassiska! 😁 orka! Ungar...

Sen vart det meningen att jag å barnen skulle åka till Fritsla å kolla på när Markus spela innebandymatch men orkade inte. Vart helt slut! 

Idag har syrran Mona vart förbi på fika. Sen nu i eftermiddags så var vi nere hos Michan å dem. 
Barnen sover så gott å jag kikar på "det största äventyret". Bra å spännande tycker jag. Markus jobbar dygn. 




Imorn ska det fixas här hemma, tvätta en del å rensa i barnens garderober. 

Fortsatt trevlig kväll gott folk! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0