Besök

Idag har vi haft fikabesök utav Angelica å Alicia 😃
Sen efter middagen var det dags för min del å jobba. 
Imorn e jag ledig så först kommer Fia å Ameni förbi på fika å sen blir det mys å lek med barnen. En heldag hemma helt enkelt!! 😊 ska bli gott att bara ta det lugnt!! 
Idag fick jag tvättat sista maskinen. Har äntligen kommit ikapp all tvätt. Kan knappt fatta det. Har alltid legat nånting nere i tvättpåsen nere i tvättstugan som man dragit på. Handdukar eller lakan, sånt som man inte har så bråttom med. Men nu så e det oxå gjort å det känns sååå skönt!! Ingen tvätt att ta itu med så långt ögat kan nå!! 😃👍

Så imorn ska jag bara gå hemma å njuta av ledigheten!! T o m maten e klar, gjorde en stor kycklinggryta idag som räcker till imorn med. 😊👍

Nu sovdags!! Natti gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0