Bättre sent än aldrig

Igår fick jag äntligen tummen ur å beställde mig en ny IPhone 😃👍 5s 
Den kommer i slutet av veckan tror jag. 
Så därför blir det inte så mycket kort tyvärr då jag har fört över alla nu från mobilen till datorn. Så ska tömma denna sen å sälja den. 😊👍
Får bjuda på roliga kort här sen med den nya mobilen i handen. 😃

Idag annars har jag jobbat hela dagen. Imorn ska jag bara jobba en sväng under förmiddagen sen e jag ledig. 
Neo har varit hemma idag från dagis, har svag feber, legat på 38 grader. Å så vara det lite ur hans ena öga. Så han får bli hemma imorn med, så får vi se hur det ser ut imorn om det blir dagis på onsdag. 

Nu läggdags!! Hörs mer imorn, ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0