Fullspäckat

Idag har det gått i ett!!! 
Men börja med att skriva lite om gårdagen. 😊
Jag å barnen åkte till Fritsla å kolla på när Markus spela match i innebandy. 😃 dem vann med 12-4. 😃👍
Sen kl16 var jag hembjuden till Marinas mamma på "Me & I party" där jag fick köpt varsinn byxa till barnen å en klänning till Ebba. 😊

Sen vart det en lugn hemmakväll med en film. 

Idag har jag fått tvättat en del mellan våra besök idag. Först kom mamma förbi på förmiddagen å sen på eftermiddagen kom farfar Jan hit 😃
Å nu ikväll vart det åter en film. 

Imorn å på tisdag e jag ledig från jobb, ska bli skönt! Hoppas få gjort lite ärenden. Blir jag å Ebba som får åka å fixa lite under dessa 2 förmiddagar medans Neo e på dagis. 😊 

Men nu sovtime!! Natti natti... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0