Puh

Vilken dag det har vart...vet varken ut eller in?! 

Idag har jag vart ledig men det har gått i ett...... Efter att jag lämnat Neo på dagis så vart det hem å äta frukost, sen direkt till affären å handla mat inför morgondagen. Då min syster Gunilla å hennes man Anders kommer å hälsar på över natten. 😃 Å maten vi ska bjuda på ska man förbereda dagen innan. 
Efter det var det hem å amma Ebba, sen iväg å hämta Neo på dagis. Medans han vila middag var det dags för matlagning samtidigt som jag försökte natta Ebba. Sen drog vi ut på en promenad tillsammans med Michan å Alexandra. Vi gick hem till Alexandras farmor å farfar på fika. 
Efter det gick vi hem igen, då syrran å barnen vänta hemma. Efter jag ammat Ebba, så tog jag med mig barnen till salongen å klippte dem. 
Nu hemma igen har jag hunnit ge Neo välling, nattat han å nattat Ebba. Å förberett maten vi ska äta imorn. 
Ska käka nåt litet nu sen duscha å lägga mig. 
Som sagt full rulle idag!!! 😝

Utanför Alexandras farmor å farfar 😃






Kommentarer
Postat av: michan

Fina barn har vi minsann!!! :D <3

2013-09-16 @ 22:23:43
Postat av: Mari

A det må jag säga!!!! 😃

2013-09-19 @ 06:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0