Farfar e rolig han 😃

Idag har det fortfarande vart sjukstuga hĂ€r hemma. Jag Ă„ Ebba har det vĂ€rst. Stackarn e rasslig i halsen Ă„ förkyld. 
Jag har min jĂ€drans huvudvĂ€rk. Tycker nu att det vĂ€rsta har slĂ€ppt lite. SĂ„ hoppas pĂ„ förbĂ€ttring. Fick lĂ„na nĂ€ssprayet Nasonex utav min systerson Adam, sĂ„ det kan ha gjort verkan. DĂ„ alvedon inte har hjĂ€lpt det minsta. Det hjĂ€lper mot bihĂ„leinflammation mm... Å tror det e det jag Ă„kt pĂ„. Samma tecken som sist jag hade det. 

I eftermiddags var farfar Jan hĂ€r Ă„ faster Sandra. 😃 Neo körde skiten ur dem. Hehe... Först fick Sandra offra sig att köra runt hĂ€r hemma med en av hans bilar, sen vart det farfars tur 😃👍




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0