Allt borta

Idag har jag jobbat en sväng på förmiddagen. 
Neo har fått vara hemma idag ifrån dagis då han har lite rethosta å snuvig. 
Hoppas han blir bättre över helgen. 
Vid 16 tiden kol Linda, maximilian å caspian förbi på fika. 😃 å fick även hämtat alla katt tillbehör som jag hade till Maja. Så nu e allt borta. Känns konstigt men samtidigt skönt. För det e bara jobbigt å se sakerna stå här hemma å tänka på Maja... 😔 
Min älskade goding e borta!! 😢 💗💗💗 
Men som sagt hon har det bättre nu. De gick så fort bara... 

Imorn ska jag jobba hela dagen mer eller mindre, hem å amma å äta mellan passen 😊
Sen på kvällen blir det en lugn å go kväll i soffan med familjen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0