En mycket trevlig kväll!!! 😃

Igår vart jag iväg på en massa ärenden. Sen när jag kom hem vart det matlagning som stod på schemat, sen städa å fixa här hemma. Vi fick ändå inte gjort allt vi önskade, tiden rulla iväg så jäkla fort!!! Kl 16.30 kom våra nattgäster, Sebbe, Nathalie å Alva 😃😃😃
Vi hade en mycket trevlig kväll igår. Äntligen fick vi träffats. Inga sjukdomar i vägen... 👍😊

Idag jobbar Markus, å jag å Neo e hemma. När han sover middag ska passa på å tvätta, plantera lite blommor, å ta mig en dusch.
Kl.15 ska jag å Neo vara hemma hos Marina på Me&I party 😃
Sen blir det en lugn hemmakväll. Det kommer bli en tidig läggdags, det känner jag redan nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0