Vakna tidigt

Neo har sovit dåligt inatt. Gnällt mycket å haft svårt att andas gott.
Dessa tänder, vad dem kan ställa till med mycket!! Stackare!!!

Han vakna vid 5 å kunde inte somna om, valde att bli pigg istället, :) Markus e uppe med han men jag får ingen ro att somna om. Har oxå sovit dåligt inatt, 2:a natten i rad. Fullmåne e det! Brukar aldrig slå fel. :(
Små kramper i benen känner jag i mellanåt med, klassikern när man e gravid. Å "växtverk" känsla i benen har jag varje dag när en drar sig in mot kvällskvisten... Jobbigt!
Å självklart e Ebba igång när en annan vill sova... :)
Bara bekymmer nu.... Hehe :)

Så e det, inget allvarligare så ska egentligen inte klaga. Finns dem som går igenom riktigt tuffa graviditeter.

Nu får jag palla mig upp, å få igång en kanna kaffe, så ska vi fixa denna dagen galant! Hörs senare gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0