Fredag

Jobbat klart=helg!! :) skönt skönt!!

Syrran kom ner till Kinna å hängde med hem på en kaffe. Men nu e vi själva här hemma. Jag ska svira om till mysdressen. E svintrött redan. Har vart mycket nu det sista dagarna. Typiskt mig att ligga i... Å så tar batteriet helt slut! Som nu.... Så soffan blir min bästa vän ikväll. ;)
Å en alkohol fri öl på det. :)

Imorn ska det grejas här hemma under dagen. Ska försöka ge mig på att tvätta bilen med. Hoppas på nån plusgrad.

Sen vid 18 tiden kommer Sebbe, Nathalie å Alva hit. Ska bli jättekul!! Var typ 4 månader sen sista. Shit vad tiden springer iväg.

Nu mys med lilleman!! Älskade Neo!!! <3 15 månader idag!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0