En underbar morgon

Åh så underbart det e å få vakna upp till soluppgången :) hur trött man än e så försvinner den på ett nafs. Man blir ju bara så glad!!! :)
Synd bara att det e så kallt ute. Annars hade jag å Neo vart ute på en morgonpromenad nu. :) längtar så till lite värme här hemma!!

Markus jobba dygn igår till idag så han kommer hem snart. Då ska jag ta mig ett bad. :) tvätten e redan igång. Minst 4 maskiner till e det å tvätta.

Sen bestämdes det sent igår kväll en spontan tur till Lerum, hem till syrran å familj. :) ska bli jättekul! Var så längesen nu.

Igår kom farmor Carola förbi å tog med Neo på en tåg tur till Fritsla å hälsa på Neos farmors mor å mormor... :) många generationer där.... :) kul!!
Det hade gått superbra!! Neo hade charmat dem alla sååå!! :) <3 Godingen vår!

Sen efter det gick jag å Neo ner till syrran, Michan å familjen en sväng å sa hej.
Efter mellon igår så var tanken att jag skulle lägga mig. För var så trött. Men tog tag i att få in korten från resan å så. För vid datorn får man inte sitta ifred vid när Neo e vaken :) så det var lika bra å passa på. :)
Hörs mer senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0