Fixat åter igen

Å det känns bra.... Vilken skillnad det e, när man äntligen e ledig tillsammans. Man hinner med så mycket mer.... 👍😃

Idag har jag å syrran vart i en barnklädaffär "Hans & Greta" här i Kinna, där det var 50% på allt. Jag fick handlat en del mest till Ebba men hitta lite behövligheter till Neo med. 😃

Sen åkte vi hem, jag hämta upp Markus å Neo å så åkte vi å storhandla.
Sen lassa jag av varorna å dem hemma å åkte vidare å gjorde lite mer ärenden.
Hem sen å fixa lunch, köttfärslimpa med gräddsås å färskpotatis. 😋
Sen kom syrran å familj hem på kaffe.
Efter det åkte jag på ytterligare ärenden. Handla hem färg till väggarna vi ska ta tag i å måla nu ikväll. I trapprummet å uppe i hallen ska det fixas. Äntligen. Kommer göra stor skillnad. Trappan ska slipas å målas med, men det får bli till hösten.

Väl hemma igen, fick vi umgås alla. Buss å leka med Neo... Men strax blir det läggdags för hans del. Å kvälle för mig å Markus. Å sen blir det att sätta igång med att slipa å måla. 👍😃

Kanske slänger in ett kort senare... Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0