Allt såg fint ut!! 😊

I morses var vi på viktuppskattning å det såg helt normalt ut. Lilla Ebba ligger så långt ner i mitt bäcken så hon göms bra här inne 😊👍😃
Annars idag har jag jobbat hela dagen. Det har vart fullt upp! Gött det! Det e full rulle nu innan en går av för lite semester/mammaledighet. 😊 Börjar smått jobba igen om 8 veckor, å det e redan bokat en del den veckan.... Så jag hoppas nu inte mina planer spricker... Att det rullar på som vi har tänkt å att det flyter på med amningen mm... 😊
Denna veckan jobbar jag bara imorn med sen e det långhelg, det ska faktiskt bli jätteskönt! Men peppa peppa, så kommer väl Neos feber att infalla lagom till helgen efter hans vaccinationsspruta. 😳 Hoppas hoppas att han slipper!! Hur troligt e det? Dem flesta åker väl på febern?
Jaja, det ger sig!!

Nu ikväll blir det lugnt.... Lite småfix sen läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0