Renovera

Då körs det igång igen här hemma. :) har börjat riva i strukturtapeten inne i trapprummet. :) det hår hyffsat lätt på sina ställen å väldigt lätt på andra. Så det ska nog gå vägen. :)
Antingen målar vi väggarna sen eller tapetserar. Får se sen.

Efter lunchen idag åkte jag till Överlida å fick vaxat mina välbehövliga ben :) det var verkligen på tiden!! Så det känns sååå skönt att det e gjort. Nu ska jag bara ringa min massör å få fixat en tid. Min rygg e paj. Å så ska jag nog unna mig en fotmassage på Lai thai här i Kinna. Så jädrans gott e det!!! :)

Nu ska det fortsättas att riva tapet.

Imorn ska jag å Neo hem till Angelica å Xander. Det var längesen nu. Har haft sjuka barn i omgångar så nu e det på tiden!!

Hörs mer imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0