Ännu en lugn dag.

Idag har det vart lugnt... Det e halvsagt med Neos återställning, men det går nog åt rätt håll iaf.... :)

Jag har fortsatt att riva lite tapet, nu e det bara lite smått kvar. :)
Sen nu här i eftermiddags kom mamma förbi å hälsa på.

Inatt sov jag fruktansvärt dåligt, så det börjat kännas nu i ögonen. Hoppas på bättre sömn inatt. För imorn e det åter jobbet som väntar. :)
Nu jäklar får det jobbas, nu när det blir en resa utomlands å grejer :)
Ska bli hur underbart som helst!!! Längtar..... :)

Kom på bara att det behövs köpas in ännu mer kläder till Neo nu, sommarmondering!! Det har han ju inget kvar sen i somras som passar :( men nån mer t-shirt å några shorts å ett par till badshorts sen så ska han nog klara sig. Ett par sommar sandaletter med. :)

Jaja, får skriva ner en liten inköpslista. Har ju ett par veckor på mig att få ordning på allt. :)
Neos första pass ska fixas med, å så såg jag att mitt måste förnyas med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0