Nya pass fixade

Idag fick jag å Neo fixat nya pass :) Neo blev så söt så på sitt kort, men en annan ser ut som om man har precis blivit rånad eller nåt... Haha fy fan för såna kort!! URK!
Jaja, ingen som ska titta i det förutom såna jag enbart kommer träffa 1 gång...

Magsjukan fortsätter på dagiset, å hade jag vetat det hade vi inte lämnat in Neo idag.... Jag bävar för att han ska åka på detta nu å att jag å Markus ska ligga här igen. Jag fixar verkligen inte en omgång till!!! Jag har ont i magen av bara tanken!!! Nästan gråtfärdig.... Jag hade gärna velat fått reda på informationen från dagiset att det fortfarande spökar. Lite besviken där!!
Men får bara hålla tummarna att vi klarar oss!!!

Han ska dit först på tisdag igen.

Det hade iaf gått bra för övrigt på dagis, han e så lugn så... :)

Nu sussar han gott!! Å själv blir det en lugn kväll framför Tv'n.

Har inte ens tänkt på "alla <3 dag" idag. Ingen dag vi firar. Tycker det blir lite iver the top att ha en dag bestämd då man ska fira dem man gillar. E mycket mysigare å mer uppskattat när det kommer som en överraskning en helt annan dag på året. Det ska inte kännas "påtvingat". Som jag kan tycka att en sån här dag kan bli!!! Ingen direkt charm i det!!

Nåväl.... Hörs mer imorn. Då blir det jobb för min del hela dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0