helgen

en lugn å go helg har det vart. :)
 
igår var det helt ljuvligt ute!!! blå himmel å sol. :) så jag å Neo var ute på en promenad å fick gjort några snabba ärenden. sen vart vi bara hemma.jag fick grovstädat 1:a plan. sen kom mamma förbi en sväng å hälsade på. sen vid 17 tiden gick vi ner till syrran å c/o. där fick vi käk å så vart det lite melodifestivalen på det. :)
 
idag vart jag iväg å handla käk. vi bjöd hem farfar Jan å syrran å c/o på grillning i trädgården. :)
som ni såg i tidigare inlägg :)
kallt men mysigt!! :)
vi tog kaffet inne sen...
 
sen vid 16.30 var det dags för ett bad för Neos del, å sen tappa jag upp ett bad till mig. :)
 
så nu sover Neo å jag å Markus ska bara slänga oss i varsinn soffa å slappa framför tv'n. :)
 
jobb väntar för min del imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0