Alltid glad

Idag vart det dagis för Neos del, å jobb för både mig å Markus. :)
Å idag när jag hämta Neo, så fick jag höra att han alltid e så glad. :) kul å höra!!! :)

Våran lille goding!! Han e så underbar!!! :) <3

Imorn ska jag göra nåt jag inte gjort på väldigt väldigt länge, slinga håret.
Frisör å allt.... Hehe :)
Men har inte känt att jag behövt det för har väldigt melerat i olika ljusa toner. Men nu när sommarn var så dålig å vinter nu man har gått igenom har mitt hår blivit lite mörkare än vanligt. Så känner mig lite "dassig"... Så det ska bli kul!! :)
Å så ska jag klippa Markus å Neo imorn me, :)
Ska bli spännande å se hur Neo tar detta. Hihi :)

Snart läggdags. Hörs mer imorn. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0