BERT

Urk vilken start på denna dag... Stressigt värre!!
Stackars Neo som jag fick väcka nu på morgonen 8.10. Han sov som en stock. Å han skulle vara på dagis 8.30. Fick inte i sig nån frukost. (Han vill aldrig äta nåt till frukost direkt), försökte med välling, men det ville han inte heller ha. (Han gick välling vid 6 tiden, å somna sen om). men det blir ett par timmar utan nåt i magen innan det e dags för lunch på dagis.

Vi fick iaf hiva oss iväg till dagis.
Sen var det hemåt igen, lägga över Ebba i bilbarnstolen å åka till MM å handla mat. Ebba e inte glad att åka bil när hon e trött. Gallskrik hela vägen dit. Lugn som tur e inne i affären. Sen gallskrik hela vägen hem. Snacka om å bli stressad å svettig när dessa små skriker så... 😔 Kan inget göra heller när en sitter å kör.

Ebba decka i min famn när vi väl hade kommit in å hon sover nu så gott i soffan jämte mig 😊
Jag passar på att ta mig en kaffe, å kikar på goa klassikern BERT!!! 😄😄😄 hur roligt som helst ju!! Hehe 😃😊😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0