Gungat... :)

Idag fick jag å Neo kommit ut på en liten sväng... :) vi hälsa på pappa på jobbet å efter det så gick vi ner till stommenskolan som ligger nedanför vårat hus å gunga lite :) det var härligt tyckte Neo. Han låg å njöt... :)

Sen strax före 16 så åkte vi till Fritsla å fira Markus mormor som fyller 74 år idag. :) det vart smörgås tårta å det e sååå mumma!!! :) Markus jobbar dygn idag så han kunde ej hänga med tyvärr. Men det var poppis att få mysa med Neo. :) jag fick med mig smörgås tårta till Markus. Så han blir nog nöjd! :)

Nu sover lillfisen så gott å jag har svirat om till myskläder å har bäddat ner mig i soffan :) en väldigt lugn kväll att se fram emot. Skönt!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0