Sandaletter

Det blev ett par bruna sandaletter istället :) har ett par likadana i svart å dem e supersköna å snygga så dem fick det allt bli. Men det vart inga kängor, fanns inga. Lite tråkigt å dåligt. Men men....får kika vidare... :)

Nu har Markus dratt, å jag å Neo e hemma. Han e nymatad å nybadad å sussar just nu gott i min famn. :) mys mys...

Tidigare här var syrran (Michan) förbi å jag fixa henne i håret. Hon ska på maskerad å ska vara Madonna. :)

Å min andra syrra (Mona) sprang göteborsvarvet. Hon sprang på 2:02:18, inte illa för att vara första gången. Hon har bara för ett tag sen fattat tycke för att löpa så det e riktigt bra! Stolt syster!!! :)

Resten av kvällen blir häng å mys i soffan. Blir tyvärr inte så mycket mer när man har den lille. Men det e mysigt att få vara med min lille älskling!!! <3 älskar Neo över allt annat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0