Lite jobbig natt

Stackars Neo å hans tänder... Eller stackars alla barn när den perioden kommer.
Han vakna nån gång i timmen å små gnällde, han fick nappen då vart det lugnt.. Men det vart så ett par gånger. Å vid 2 tiden vakna han å då fick jag ammat han, sen vart det lugnt. Å vid 5 tiden vakna han å skrek, då fick jag gett han välling, då vart det bättre efter en stund. då somna han så gott efter det. :)
Sen 07.30 låg han i sängen å roa sig själv, å när jag kom dit låg han som Pippi med fötterna på huvudkudden. :) hihi, sötnosen. Så kika han på mig med ett stort leende!!! :) kärlek! <3

Nu e vi uppe, Neo kikar på tv å jag tar mig en välbehövd kopp kaffe :)

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är lite jobbigt med tänderna. Loves andra tand är på g nu. Han är så söt med en tand som sticker upp :)

2012-05-29 @ 09:45:17
Postat av: Angelica

Ett tips jag har fått med ömma tandkött, är att smörja på lite flytande alvedon. Bara ett litet tips om du inte redan har provat det... KRAM!

2012-05-30 @ 13:49:49
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/
Postat av: Mari svarar

À det e jobbigt med med dessa tänder....

Åhh, tack Angelica för tipset, det ska jag testa! Hoppas det hjälper, gott för honom i så fall. :)

2012-05-30 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0