PUH!!!

Fortfarande inte klar med hemmet men har kommit en bra bit på vägen. Jag har tvättstugan kvar där nere, har fixat lite där inne men har en del kvar, sen har jag köket kvar.

Å klädrensningen har jag inte ens börjar me, plus att jag ska fram med vår/sommar kläder å bort med vinterkläderna.
Så jag får fortsätta i veckan.

Håller på att tvätta oxå, har några maskiner kvar...

Nu e jag iaf helt slut. Å bara tanken på att en ska bädda rent sängen å vika all tvätt som ligger där på orkar jag inte me nu men men får ta tag i det lite senare...

Har inte hunnit njuta av det underbara vädret idag heller, tråkigt! Men hade bestämt att fixa med detta idag å det e skönt när det e gjort!!
Fick suttit knappt en 1/2 timme ute när jag tog mitt kaffe, men hann ändå bli lite rosig om kinderna. Så solen tar verkligen nu märker man. :)

Hörs mer imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0