SEMESTER!!! :)

nu har jag äntligen semester, kan knappt fatta att det e sant. :) sååååå underbart skönt detta ska bli!! å det verkar lovande med, vädermässigt. just nu visar dem blå himmel å sol hla nästa vecka ute på Källö Knippla, där vi ska tillbringa våran första semestervecka! :) får ju nästan nypa mig i armen!!! :)
 
appen funkar fortfarande inte på mobilen. blir såååå trötter! e ju så smidigt nu när man kan blogga genom mobilen, men icke sa nicke! det ska la skita sig nu lagom till semestern å allt. tur e så har vi internet på Knippla, så datarn åker med. :)
allt för er mina vänner!!! <3
 
nu e halvt glas rosé (det som fanns kvar i flaskan) :) hehe, fattigt värre. ska om systemet i helgen å ladda upp inför trippen. :)
 
fick hem mina skor jag nämde i förra veckan tror jag, så ni kan även följa mig på instagram, Mari_1 heter jag där, så finns det bilder där ni kan kika på. :)
 
hörs mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0