Go å avslappnad!!! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sötnöten!!



Ska det bli släktfotande på fredag? Vilken tid? Om det inte blir för mkt stress på samma dag så kanske jag kan fota Neo lite före? Är ju bra om det är ljust ute :)



Tusen tack igen för senast! Blev ett lyckat Nyårsfirande :)

2012-01-02 @ 14:43:13
Postat av: Mari svarar

Vet inte om fredagen men tror det... Tror dem har bestämt vid fyra-fem tiden. Du kan väl komma nån gång under förmiddagen. Ska kolla med Markus sen om dem hade bestämt den tiden på fredag. E det nåt annat som gäller hör jag av mig :) Kram

2012-01-02 @ 19:50:50
Postat av: Madeleine

Låter fint!! Vi kan ju höras på fredagen när det passar.. när ni tror han är nöjdast med att bli fotad ;) Har lite mer bilder att skicka sen :) vilken mail kan jag skicka de till? krams

2012-01-03 @ 15:44:40
Postat av: mari svarar

nu skicka dem om halv 3-3 tiden på fredag...

men kom vid 11 på fredag.



du kan skicka till [email protected]



kram

2012-01-03 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0