En väldigt lugn dag

Idag har vi inte rört många knop.... Har varit väldigt skönt! Har varit så trötta allihopa här. Har precis legat i soffan å vilat lite. Har sån huvudvärk pga min tand som krånglar... :( hoppas innerligt att det inte blir värre!

Imorn börjar jag JOBBA igen, känns helknasigt, men ett måste!!
Det funkar bra med att pumpa ut å ge genom flaska, så det e otroligt skönt! Annars hade det aldrig funkat att börja så här tidigt. som sagt så ska jag börja med lite småtimmar vissa dagar i veckan. Så hoppas att detta ska rulla på smidigt...

Snart dags att tanka Neo igen, hörs mer imorn. Ska försöka lägga in nyårskorten på datarn så jag kan lägga in lite kort. Vi var tyvärr inte jätteflitiga med kameran, men några kort blev det. :)

Adios sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0