Corpus

Äntligen ska jag börja träna igen!!! Ska bli såååå kul!! Har längtat nu rejält! Hade vart ännu roligare att få börja dansa igen men nu finns det inget för mig om jag inte tar mig till Gbg men det hinns inte med tyvärr. Så gymmet får bli bra! :) det e kul det med! Ska bli otroligt skönt att få komma igång igen som sagt! :)

På onsdag ska jag å Jan som e ägare på Corpus gym gå igenom gymmet. Jag har tränat där innan i många år, men nu har han byggt om å bytt maskiner så det kan vara bra med en riktig genomgång. Så det inte blir fel!

Sen ska jag även boka upp spinning, å få tillbaka lite kondition! :)

Var ju ute å gick en lång rask promenad innan, det var helt ljuvligt!! :) underbart väder ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0