Blev inte så mycket av.....

....... Den här dagen! Har åkt på feber, världens huvudvärk, å frossa. Men medans Ipren verkar så kokar jag. PUH!!!!

Det kröp över mig under morgonen.... Fasiken!! Hoppas jag e bättre imorn. Ska jobba en sväng på eftermiddagen nämligen. Men sen e jag ledig till på fredag. Så det e skönt!

Så det blev varken en tripp till Torestorp eller ärenden i byn gjorda!

Men en annan rolig grej jag träffa på idag var att POSTKODMILJONÄREN var på besök i Kinna idag vid vårdcentralen. Jag var på BVC idag nämligen å dem stod där å blockera gången... :) så TV 4 var där med Sandra Dahlberg å överraska en med ett kuvert å en bil. :) Borås tidning var där med!

Lyllos hon som vann!! :) det dyker nog upp i helgen på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0