Krasslig

Vakna inatt när det var dags för amning igen, å kände mig täpter i näsan å lite ont i halsen... Typiskt! Hoppas inte det blir värre bara...

Idag började jag å Neo dagen med en tur till Skene, där vi mötte upp Marina å Elliot å åkte till "öppna förskolan". Till slut blev Neo grinig, det var matdags... Så fick matat han å strax efter det åkte vi hemåt. Markus var hemma sen när vi kom hem, så han tog hand om Neo så jag kunde gå ner å lägga mig lite. Har vart så himla trött å hängig...

Sen vart det dags för lunch å vid 17 vart jag vid jobbet å jobba en timme.
Men nu e det lugnt igen, Markus ska jobba natten så jag å Neo blir åter själva. Jag jobbar en sväng imorn förmiddag, sen e jag ledig.

Imorn eftermiddag ska jag å Neo på återträff med föräldrargruppen. Ska bli kul å träffa alla igen. :)

Hörs mer imorn gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0