Kvällspigg kille och trött ändå....

Ja, våran lille skit har kommit in i nån konstig fas, där han kan vara så trött att han somnar till vällingen, man går upp å lägger han. Å efter nån liten stund somnar vaknar han å ska upp... Konstigt värre.... Så vi får ta upp den helt plötsligt klarvakne grabben, han e i full gång med leksakerna igen precis som inget hade hänt. Så nu får vi inte lagt han förrän 20.30-21.00 på kvällarna.
Ikväll fick jag lagt han å jag gick ut å han börja gnälla en stund men jag lät han vara så tillslut somna han. Måste ju bli ändring på detta. Får kolla med barnmorskan om hon har nåt tips. Vi ska dit imorn på kontroll. Ska även ta den 3:e å sista sprutan, men tror inte det blir av, eftersom han e förkyld å har lite rethosta.

Nu ska jag försöka koppla av i soffan en stund innan det blir läggdags för mig med. Mer jobb imorn väntar men först fram mot eftermiddagen.
Skulle som sagt lagt in korten ikväll men får ta det imorn förmiddag, för ikväll har jag inte hunnit pga sen läggning för Neo. :)

Hörs mer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0