Äntligen

Appen har krånglat, så jag har inte kommit in förrän nu... Å datarn som ni vet har jag knappt igång längre :) lat som man e tyvärr...

Idag har jag jobbat hela dagen. Känns konstigt att det redan e fredag kväll. Veckorna går så fort.... Snart bara 2 veckor kvar till julafton. Å jag längtar, en mysig dag å dagrna runt där.... :)

Men först e det att planera inför kalaset nästa lördag då vi ska fira Neos 1 årsdag. Vart tog tiden vägen där kan man undra??? Jisses vad det har gått fort! :)) men det e en helt underbar tid nu, han lär sig nåt nytt varje dag å det känns som han förstår en mer å mer när man pratar med han :) mysigt!!!

Imorn vankas det julbak med Markus släkt.
Sen får vi se vad som händer.

Hörs mer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0