Rullat på...

Denna dagen har gått fort. Jag å Neo började dagen med en promenad hem till Angelica å Xander. Det var väldigt trevligt att träffa dem!!! :)
Sen gick vi om affären på vägen hem å sen var det lunch på G lagom tills vi kom hem. Efter det kom mamma å hämta upp oss, så vi kunde hämta bilen som var inlämnad på lagning, bytt kullager! Billigt å bra!! Not! Jaja, det måste göras... Sen åkte jag en sväng så Neo kunde sova i bilen när han ändå hade somnat, så slipper han bli väckt. Så jag åkte om syrran å hälsade på en liten sväng! :)

Men e hemma sen 18 tiden, å Neo sover så gott, å jag ligger i sängen å kikar på tv.

Hörs mer imorn, ska försöka komma ihåg att få in korten från Knippla så ni får se!!! :)
Natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0