Påskdagen

Nu e det redan påskdagen, dagarna går helt plötsligt väldigt fort.

Igår vart det jättetrevligt!! Tanken var att vi skulle sova över, men lille Neo hade svårt att komma till ro. Han sov i för sig jättegott då vi precis valde att åka hem, men vi drog oss hemåt. Man vet aldrig hur natten skulle bli. Å det e en dag idag me, Markus ska jobba hela dan så jag e själv med Neo, å då kan det vara skönt att han har fått sova hyffsat inatt. Vi ska på kalas me, jag å Neo ikväll, så denna kvällen blir åter lite annorlunda än vad han e van vid... Idag ska nämligen Alexandra firas som fyller 30 år idag! :) jag å min kollega Carina ska dit å fira henne. Kalaset e i Torestorp.

Hörs senare, nu e det en dusch som gäller... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0