Härligt!!! :)

Nu har jag rensat i min klädkammare... :) såååå skönt när det e gjort! Fick iaf ihop en sopkasse, så lite duktig har jag vart :)
Kom på när jag prova mina jeans å byxor, att man e för slapp helt enkelt med att använda sina kläder som ligger längre ner i högarna, har ju en massa fina byxor som satt som dem skulle, men inte använt dem bara.... Man tar det som man senast tvättade för dem ligger överst i högen, DUM man e!!! :)
SÅ NU e det skärpning med mig, nu ska jag vara mer varierande när det gäller användning av kläder! :)
Behöver inte köpa en massa nytt, har fina, hela å rena kläder. Kan bara få handla liiiite liiiite nytt ;)

Nu sussar Neo gott i min famn, snart dags för kvälle å tv.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0