Bajs överallt.... PUH!!!

Lille Neo bada igår. Men han höll sig inte ren länge... :)

Vi var ute en sväng, å när vi kom hem å lyfte upp han ur bilbarnstolen så kände jag nåt kletigt i ryggen.... =bajs! :)
Det var nära jag hämta saxen å klippte av kläderna men hejda mig å drog av kläderna på Neo som var genom kladdiga av bajs... Åhhhh, inte lätt att fixa detta själv då hans händer e överallt!!! :) men det gick, å ett nytt bad tappades upp :)
Lille Neo älskar å bada å blött blir det i hela badrummet efter honom :) plus att jag e helt dränkt me :) hehe
Han plaskar å sparkar med benen så... :) gulligplutten!!! <3

Nu ren å torr igen sitter vi nu i soffan å myser han å jag. :) Markus jobbar å kommer inte hem förrän senare idag.


Kommentarer
Postat av: michan

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTIS!!! <3

2012-04-20 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0