Massage.... Idag har jag vart ledig under...

Massage.... Idag har jag vart ledig under förmiddagen, å det var behövligt!! Jag decka igår redan vid 22.00 å sov till 08.20. Då vart jag fortfarande trött men kunde inte somna om, blåsan tryckte på... :) hehe. Nu när man e gravid går det inte hålla sig länge. Men låg kvar i sängen en liten sväng till innan jag gick upp å satte på en kopp kaffe. Sen fick jag rensat ut alla sommarplagg ur klädkammarn å fick slängt in vinterplaggen. Skönt!!!! Håller fortfarande på å fixar i klädkammarn, slänger av lite skit å fixar i ordning så vi kan få plats med vårat vita skåp som vi har i sovrummet för där ska istället spjälsängen få stå nu den första tiden...:) Imorn e jag även åter ledig under förmiddan, så 09.30 har jag en massage tid, å det e verkligen behövligt!!! :) jag har 1000 knuter runt axlar å skulderblad. Hörs mer imorn, snart ska jag fortsätta greja på första plan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0