HAIRBATTLE

WWWEEEIIIIII!!!!!! Jag ska få vara med Hans "Hasse" Nilsson å Tomas Edlund å gänget från Wella å få jobba med dem backstage inför Hairbattle visningen nu på lördag den 24 september i Jönköping!! :) det ska bli sååååå fruktansvärt roligt!! :) e såååå glad!!! :)



Vi kommer att hålla till på Elite Stora Hotellet, där jag även kommer tillbringa natten. funderar på att boka en massage på söndagen me innan jag drar mig hemåt. kan behövas efter en heldag stress å springandes fram å tillbaka. :) det kommer jag vara värd!!! :)



lite mer om Hans "Hasse" Nilsson å Tomas Edlund å Hair Battle visningen....

Hair Battle med Noir och Hos Tomas

Tomas Edlund är en av Skandinaviens ledande och mest uppmärksammade hårstylister. Han pendlar ständigt mellan salongen ”Hos Tomas”, pressarrangemang och visningar. Hans ”Hasse” Nilsson har efter många år som frisör och hårstylist skapat ett helt nytt koncept; Noir Stockholm som utgör ett av Sveriges starkaste frisörteam.

 

Missa inte chansen att få se Hans ”Hasse” Nilsson från Noir Stockholm entra scenen tillsammans med Tomas Edlund från Hos Tomas, få inspirerar och ger dig en kväll du sent kommer att glömma. De har jobbat ihop förut, du har säkert redan sett dem på varsin sida frisörspegeln i TV4’s ”Efter Tio”. Men i höst är det faktiskt första gången de står på scenen ihop och vi är otroligt stolta över att presentara ”Hairbattle” – en helt fantastisk show med Tomas Edlund och Hans ”Hasse” Nilsson. 


källa: wella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0