Fredag

:)

idag fick jag som sagt sovmorgon... men nån sovmorgon blev det inte!! :( vakna 04.30 å kunde inte somna om..... slumra till efter ett par timmar. men strax innan 8 var jag uppe, då orkade jag inte ligga kvar längre.... hade hunnit bli så hungrig. :)

så jag ladde kaffekokaren å slängde mig i duschen... en skön å lugn morgon blev det. strax efter 9 kom Michan å Alexandra förbi. en stund senare kom även Ida å Filip. :)

jag började jobba 11 idag... efter jobbet så drog jag till affären å handla. sen var det hem å förbereda maten. håller på å fixar till en Kalops. första gånge för mig konstigt nog, jag som lagar så mycket mat har aldrig gjort en Kalops.... :) den e snart klar, så hoppas nu den blev bra!!
under tiden har jag storstädat övervåningen. undervåningen får jag ta imorn.

efter maten så blir det mys i soffan med älsklingen, som kom hem för en stund sedan från jobbet. lite Idol å film...

hörs mer imorn...ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0