Äntligen!!!

Äntligen kan jag blogga genom mobilen!!! :) det har man väntat på länge nu!
Idag har jag vart på en underbart behövlig massage :)
Sen när jag kom hem fick jag upp Markus ur sängen, å fick han att rensa ur sina garderober, rensa å fixa i ordning alla kläder. Får se nu hur länge denna fina ordning kommer hålla?! :) han fick iaf slängt hur mycket som helst, så det e gött! Utan mig hade det inte hänt mycket här hemma :) hehe
Idag jobba jag en liten sväng, sen efter det hämta Markus upp mig å så åkte vi hem, å hiva in allt skräp i bilen å slängde allt. Så imorn ska jag städa klart i hallen, sen så e det färdigröjt å städat! Mycket skönt!
Nu ikväll blir det mys framför tv:n å en film på det!
Hörs mer imorn!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0