Underbara väder!!! Äntligen blå himmel å s...

Underbara väder!!! Äntligen blå himmel å sol! Behövs här nu... Å det ska hålla i sig hela helgen som det ser ut nu, men man vet ju aldrig!! Skulle börjat dagen idag med att gå på massage, men i morse fick igång mig själv som vanligt nu för tiden, å åkte å tvätta bilen vår. Å det var behövligt!! Så nu e den fin som fisken både in å utvändigt. Skönt! En till grej avklarad som man kan stryka på listan. :) Nu har jag tatt mig en behövlig dusch, å strax blir det lunch, efter det så e det dags för första träffen med föräldrargruppen. Spännande..... :) Hörs senare gott folk!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt! Hoppas du får en trevlig helg och att vädret håller i sig! Här blåser det iskalla vindar och himlen är helt vit, skulle inte förvåna mig om det skulle böja snöa.. Haha!



Ha en mygsig dag ute i solskenet,

Kram!

2011-10-12 @ 13:49:46
URL: http://hannki.blogg.se/
Postat av: Mari svarar

Tack detsamma!!! :)

2011-10-12 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0