redan lördag

igår hann jag inte tänka på bloggen. efter jobbet igår, så åkte jag å handla sen när jag kom hem så satte jag igång med att sy gardinerna till köket. å jag höll på till 00.00, så i 6 timmar satt jag å sydde. :)
men jag blev klar, å bra blev det!! :)
jag ska ta kort sen så får ni se...

idag har jag haft besök utav familjen min. jag slängde ihop en smarrig kladdkaka å till det serverades hallon, banan å vaniljglass.

resten av dagen ska jag inte göra nåt särskilt. snart dags för lite lunch, sen ska jag städa hemmet, å efter det blir det bara att ta det lugnt. ta en dusch å kolla på en film. Markus e iväg å spelar match i Falköping så han kommer inte hem förrän senare ikväll.
en väldigt lugn å skön helg.... jag gillart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0