hemkomna å......

.......sega efter vistelsen på Särö hus.

det tar ens krafter att bara ha det gott!! jag sov sådär oxå, som jag gör varje natt nu för tiden. det värker lite här å där å man får byta sovställning titt som tätt!
men värst e min smärta/verk jag har i mitt innelår... men det e bara att härda ut. men jäkligt ont har jag. det e nåt fruktansvärt jobbigt att bara vända sig, vrida sig när man sover. att lyfta ett ben å ta på sig sockarna eller skorna. allt jag gör med benen så tar det emot. å den smärtan e olidlig!!!

men en underbar tripp har vi haft. det e jättemysigt på Särö hus. nåt att rekomendera. :) lugnt å stillsamt... nåt man behövde nu!

nu efter middan så skulle vi palla oss ut å fixa i trädgårn men både jag å Markus e helt slut, å vi e lediga imorn så vi skjuter på det tills imorn. å imorn måste vi göra det för sen ska det bli dåligt väder igen. det ser bedrövligt ut här på baksidan. rena rama ghetto hemmet.

nu blir det en film å mys i soffan... kort från helgen lägger jag in imorn.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0