3 ÅR!!!

idag har jag haft min blogg i 3 år!! vad tiden går!!! :)
å idag den 27 oktober fyller lilla söta Sigrid 2 år!!! :)

vi var där igår å fira henne :)


här öppnar hon paket, jag får slänga in ett handtag :)

sötis... :)

hon fick en jeansklänning, leggings, tallrik set med bestick å muggar å gryta, turspennor å ritblock. hela ritblocket tog slut igår.... hehe :)


efter jobbet idag var jag iväg på massage, behövligt!!! sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen, smet ner i mina myskläder, å har nu ätit kvälle. ska mysa ner mig i soffan nu under filten å bara gotta mig framför tv:n.

imorn e det äntligen fredag. först jobb, sen e det innebandy som gäller. imorn har Markus å laget hemmamatch. å jag ska ta hand om inträdet å stå i kiosken. jag får hjälp utav Ullrika. så det ska bli mycket trevligt! :)

hörs mer imorn gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0