världens chans just nu....skiter sig!! :(

åhhhhhh, det e inte sant!!! varför just nu?? i fel tid å läge för mig. fick mail från "Style by Tyra", som ville ha med mig nu under December på en jättestor releasefest med modevisning, dansuppträdande och liveuppträdande.
Det kommer bli årets fest.
dem har kikat på mina makebilder å ville ha med mig till att sminka inför å under festen. Världens chans ju!!!
skelle få pengar å få marknadsföringTyras blogg.  
skjut mig vilken jävla miss! åhhh, varför just nu. hade detta eventet vart en månad tidigare så hade jag ju kunnat vara med. men nu blir det lite tajt...ska ju ha enligt beräknad tid om 2 1/2 vecka... :(

Får innerligt hoppas att det kommer fler chanser! Hade vart grymt kul! :)


Kommentarer
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Nej vad tråkigt att du missa en sån chans!

2011-11-25 @ 01:36:42
URL: http://www.mammavd.se
Postat av: Mari svarar

Ja, det var verkligen typiskt att det ska krocka... Men man e ung, så hoppas på bättre tur nästa gång!! :)

2011-11-25 @ 08:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0